
L'Ajuntament de Salt impulsa un nou servei d'assistència ciutadana per donar suport personalitzat en les tramitacions electròniques
Amb el nom d’OAC 360 s’hi pot accedir per telèfon (972 23 65 76) de dilluns a divendres de 8 a 20 hores i per correu electrònic (oac360@salt.cat)
L’Ajuntament de Salt ha impulsat el servei OAC 360 d’assistència ciutadana que neix amb l’objectiu de donar suport en les tramitacions i gestions electròniques. Tots els saltencs i saltenques que vulguin accedir a aquesta nova eina ho poden fer a través del telèfon 972 23 65 76 i del correu electrònic oac360@salt.cat
OAC 360 dona informació personalitzada, acompanyarà i resoldrà els dubtes a tots aquells veïns i veïnes que no aconsegueixin dur a terme les tramitacions electròniques que s’inclouen a : https://www.seu-e.cat/ca/web/salt/seu-electronica
Des del consistori saltenc s’aposta pel nou servei d’assessorament per reforçar les tramitacions electròniques i reduir l’atenció i els tràmits presencials. L’objectiu final és el de millorar el servei que s’ofereix des del Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament (SAC).
Les restriccions aprovades per fer front a la Covid_19 i que en el cas del SAC obliguen a demanar una cita prèvia per ser atesos també ha contribuït a posar en marxa el OAC 360.
El servei es pot utilitzar via:
Telefònica: 972 23 65 76, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores
Correu electrònic: oac360@salt.cat
Amb el nou servei d’assessorament s’espera que augmenti la xifra de tramitacions que es fan telemàticament a l’Ajuntament de Salt en detriment de les presencials.
El nou telèfon d’atenció i assessorament també permet demanar cita prèvia a l’Ajuntament de Salt