
El servie d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Salt reactiva els tràmits presencials a través de cita prèvia
L’atenció s’ha posat en marxa aquest dilluns 25 de maig atenent les peticions que havien quedat ajornades quan es va suspendre el servei per la Covid-19
L’espai s’ha readaptat per atendre els ciutadans seguint totes les mesures de seguretat d’higiene
Tothom que vulgui demanar cita ha de trucar al telèfon 972 24 91 53, entre les 9 i les 14 hores
L’Ajuntament de Salt ha reactivat aquest dilluns 25 de maig l’atenció presencial al Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) atenent les peticions d’empadronament que havien quedat ajornades per la Covid-19 i la declaració de l’Estat d’Alarma. A partir d’aquí, l’atenció presencial només es durà a terme si, prèviament, s’ha demanat cita prèvia al telèfon 972 24 91 53 (de dilluns a divendres de 9 a 14 hores).
Tot l’espai de l’àrea s’ha redissenyat per tal de respectar totes les distàncies de seguretat i adaptar-se a totes les normatives de sanitat i d’higienes que estan vigents per fer front al coronavirus.
En aquesta línia, s’han instal·lat a diversos punts gels hidroalcohòlics i pantalles protectores per atendre els ciutadans al mateix temps que s’ha reduït al màxim la sala d’espera i s’han creat circuits per evitar que hi hagi cap mena de contacte entre els ciutadans i es respecti sempre una distància de seguretat mínima de dos metres.
Sempre a l’espera de l’evolució de la Covid-19 i de les mesures aprovades per les administracions, el SAC anirà adaptant el seu servei així com també la resta de departaments de l’Ajuntament de Salt.