
Suport del Punt d'Atenció al Comerç i l'Empresa de Salt a 40 establiments davant la reobertura aquest dilluns per la fase 1
Es tracta d’un servei d’informació i assessorament impulsat per l’Ajuntament
Forma part del paquet de mesures per la reactivació econòmica de la vila
El Punt d’Atenció al Comerç i l’Empresa impulsat per l’Ajuntament de Salt ha iniciat la seva activitat a ple rendiment i, en només cinc dies, fins a 40 establiments del municipi ja s’han posat en contacte amb el servei per tal de tenir-ho tot a punt per a la reobertura aquest dilluns amb l’entrada en funcionament de la FASE 1. Les consultes que realitzen als serveis tècnics del consistori se centren a informar-se sobre diferents aspectes relacionats amb la reobertura dels establiments o les mesures que s’han impulsat per donar suport al sector.
En aquest sentit, aspectes com conèixer els requisits tècnics per obrir les terrasses, quines accions cal dur a terme per complir amb la normativa sanitària i d’higiene o les bonificacions en taxes que s’han plantejat fins el dia d’avui són algunes de les consultes que s’han realitzat.
L’alcalde de Salt, Jordi Viñas, explica que “estem satisfets de la rebuda del servei i estem convençuts que serà un bon suport tècnic per a tot el sector comercial i empresarial de la vila a l’hora d’informar, assessorar o donar un cop de mà en qualsevol dels tràmits que s’han de realitzar per anar reobrint els negocis”.
“Des de tots els serveis municipals continuem treballant per anar implementant i informant de la resta d’accions que hem planificat en tots els àmbits per fer front als efectes de la Covid_19 i estar al costat dels veïns i veïnes de Salt”, afegeix Viñas.
El Punt d’Atenció a l’Empresa i al Comerç de Salt atén telefònicament de les 9 a les 14 hores, de dilluns a divendres, al 972 24 91 91 (extensió 1247) i al correu electrònic promocioeconomica@salt.cat
Suport al teixit comercial i empresarial
El Punt d’Atenció és una de les accions que inclou el paquet de mesures de suport al teixit empresarial i comercial del municipi que, amb una línia habilitada de 200.000 euros, té l’objectiu de fer front als efectes de la COVID-19. Les accions són fruit de l’enquesta que s’ha realitzat durant les darreres setmanes entre els comerços i empreses de la vila per tal d’escoltar i donar sortida a les necessitats dels professionals.
Altres accions que formen part dels eixos centrals del pla de reactivació són el suport a la venda online i entrega a domicili i les bonificacions de taxes.