
El Mercat Municipal de Salt reforça el servei a domicili i l'atenció telefònica per preparar les comandes dels clients
A la instal·lació s’han reduït a dos els punts d’accés i s’han intensificat les mesures d’higiene
Continuen els controls per fer complir la restricció de circular per la via pública i, durant les darreres 24 hores, la Policia Local de Salt han denunciat 27 persones
El Mercat Municipal de Salt ha reforçat el servei a domicili que s’ofereix des dels establiments d’alimentaris de l’equipament i, en aquesta línia, ha intensificat l’atenció telefònica per tal de reduir la mobilitat dels clients i afavorir que només es desplacin per recollir les comandes realitzades prèviament.
L’equipament també ha intensificat les mesures d’higiene i, al mateix temps, s’han reduït a dos els punts d’accés al mercat per tal de poder controlar l’aforament.
Controls policials
Durant les darreres 48 hores, la Policia Local de Salt ja ha realitzat 45 denúncies a persones que no respectaven les restriccions establertes per l’Estat d’Alarma i que limitava la circulació per la via pública.
S’han intensificat els controls, personals i a vehicles, i també s’han dut a terme dotze actuacions informatives a establiments de la vila.
Campanya informativa
Des de l’Ajuntament de Salt també s’ha reforçat la comunicació per donar a conèixer totes les mesures que inclou l’Estat d’Alarma i les recomanacions per fer front al Covid-19. En aquest sentit, aquest dimecres s’han començat a distribuir cartells amb informació de mesures de seguretat i higiene pels establiments que poden obrir.
També s’han penjat rètols prohibint accés a espais com parcs infantils, de salut o pistes esportives.